PRACOVNÁ PONUKA | Vedúci/a Centra ekonomiky a administratívy
PRACOVNÁ PONUKA | Vedúci/a Centra ekonomiky a administratívy
Divadelný ústav vyhlasuje konkurz na pracovnú pozíciu: Vedúci/a Centra ekonomiky a administratívy
Termín nástupu: dohodou
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Miesto práce: Divadelný ústav, Jakubovo nám., Bratislava
Ponúkaný plat: 2 500 EUR/mesiac (brutto). Ďalšie odmeny podľa tarifných tabuliek v zmysle Zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov, podľa kvalifikačných predpokladov, dosiahnutého vzdelania, praxe a osobného ohodnotenia.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- samostatné zabezpečovanie rozpočtovania alebo financovania,
- plnenie a zabezpečenie všetkých úloh ekonomického charakteru,
- participácia na tvorbe koncepčných a metodických materiálov a smerníc, ako aj iných odborných dokumentov,
- návrh základnej orientácie ekonomiky organizácie a kontrola jej plnenia po schválení štatutárom organizácie,
- zodpovednosť za prípravu plánov a rozpočtov v systéme štátnej pokladnice, ich rozpisy na najnižšiu úroveň v zmysle rozpočtovej klasifikácie a kontrol a úloh vykonaných v tejto súvislosti,
- sledovanie plnenia rozpočtu, ako aj úpravy rozpočtu v priebehu roka,
- zodpovednosť za riadne vedenie účtovníctva,
- zodpovednosť za vyúčtovanie účelových prostriedkov,
- zabezpečenie komunikácie medzi Sekciou ekonomiky MK SR a DÚ, spracovávanie a plnenie úloh zadávaných Sekciou ekonomiky MKSR, vypracovávanie materiálov podľa požiadaviek SE MK SR
- samostatné spracovávanie ekonomickej oblasti pre rozbory hospodárenia organizácie,
- vypracovávanie podkladových materiálov riadnej a mimoriadnej inventarizácie majetku organizácie a kontrola ich plnenia, ako aj stavu a spôsobu ochrany majetku organizácie,
- zodpovednosť za riadnu úschovu písomností informačnej sústavy a zodpovednosť za riadne dodržiavanie predpisov, súvisiacich s úschovou písomností, týkajúcich sa ekonomiky DÚ,
- príprava všetkých ekonomických podkladov a informácií pre výročnú správu organizácie,
- kontrola dodržiavania zákonov a predpisov pri odmeňovaní zamestnancov, pri autorských zmluvách,
- v spolupráci s vedúcou Kancelárie riaditeľky DÚ zabezpečovanie dodržiavania postupu ustanovení zákona o verejnom obstarávaní a k tomu určených metodických pokynov MK SR,
- spolupráca s vedúcimi pracovníkmi organizácie pri príprave plánov hlavných úloh, návrhov rozpočtu pre jednotlivé útvary a jednotlivé aktivity organizácie a metodické usmerňovanie ichgarantov v oblasti hospodársko-ekonomickej,
- oprávnenie vykonávaťdispozičné a poukazovacie právo s prostriedkami organizácie v zmysle platnýchpredpisov,
- zabezpečovanie ekonomických informácií pre potreby riadenia organizácie, nadriadeného orgánu a ostatných organizácií,
- plnenie ďalších úloh na základe poverenia riaditeľky DÚ.
Zamestnanecké výhody, benefity
- 37,5 hodinový týždenný pracovný čas, flexibilný pracovný čas,
- 5 dní dovolenky nad rámec zákonníka práce,
- finančný príspevok na stravu aj počas dovolenky,
- príspevok zamestnávateľa na DDS vo výške 2 % zo mzdy
Informácie o výberovom konaní
Záujemcovia môžu zasielať žiadosť o pracovnú pozíciu a svoj životopis na e-mailovú adresu du@theatre.sk alebo na korešpondenčnú adresu Divadelného ústavu (Jakubovo námestie 12, 813 57 Bratislava) do 31. 7. 2025. Do žiadosti je potrebné napísať súhlas so spracovaním osobných údajov za účelom výberu na inzerovanú pracovnú pozíciu v zmysle Zákona č.
18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Uchádzači, ktorí spĺňajú vyššie uvedené požiadavky, budú pozvaní na osobný pohovor.
Predpokladaný termín výberového konania je po 04. 08. 2025.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
31.7.2025
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Word - Expert
Microsoft Outlook - Expert
CES - Základy
SAP - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
vedúci ekonomického útvaru v organizáciách štátnej alebo verejnej správy
Počet rokov praxe
4
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Osobnostné predpoklady:
- analytické myslenie (analyzovanie a riešenie problémov, rozhodovanie)
- finančná, ekonomická a matematická zdatnosť
- informačná zdatnosť
- empatia, komunikatívnosť (jednanie s ľuďmi)
- samostatnosť (organizovanie práce)
- pozornosť
- praktické myslenie (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
- precíznosť (presnosť)
- sebaovládanie
- spoľahlivosť
- dôkladné ovládanie Zákonov č. 552/2003 o výkone práce vo verejnom záujme a Zákona č. 553/2003 o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme