Centrum prezentácie a marketingu

Centrum prezentácie a marketingu (CPM)

Na čele CPM je vedúci CPM, ktorého menuje a z výkonu funkcie odvoláva riaditeľ/ka DÚ.

Pre CPM sú vymedzené nasledujúce činnosti:

Komplexné zabezpečenie chodu sekretariátu DÚ, prezentácia, propagácia a marketing všetkých centier a aktivít Divadelného ústavu, zabezpečovanie činnosti CPM v súčinnosti s vedúcimi odborných centier DÚ, vedenie centrálnej evidencie písomností DÚ, komunikácia so zriaďovateľom DÚ – MK SR a spolupráca na projektoch DÚ v súčinnosti s ostatnými centrami DÚ.

V rámci centra pôsobí Oddelenie prezentácie, ktoré nemá vlastného riadiaceho pracovníka a vo svojej činnosti je podriadené Centru prezentácie a marketingu. Na požiadanie poskytuje informácie týkajúce sa slovenského divadla i divadla v zahraničí, vrátane konzultačnej činnosti, pracuje na príprave analytických materiálov z oblasti kultúrnej politiky. Vytvára zázemie pre prácu niektorých slovenských stredísk mimovládnych organizácií v oblasti divadla (SIBMAS, ITI, IETM, ENICPA, ICOM), spolupracuje so zahraničnými kultúrnymi inštitútmi pôsobiacimi na Slovensku i slovenskými inštitútmi v zahraničí, a to najmä pri výmene informácií a dokumentačných materiálov o divadelnom dianí. Komunikuje s médiami, so štátnymi a neštátnymi divadlami. Zabezpečuje spoluprácu s organizátormi divadelných podujatí, festivalov, konferencií, s divadelnými združeniami či profesijnými organizáciami pôsobiacimi v oblasti divadla. Spolupracuje na príprave podujatí organizovaných alebo spoluorganizovaných DÚ, predovšetkým výstav a iných prezentácií slovenského divadla. Pripravuje analytické podklady pre MK SR, vo výnimočných prípadoch pre MZV SR a MŠ SR. Koordinuje jednotlivé nosné projekty domáce a zahraničné, ako aj koprodukčné projekty financované z grantových prostriedkov EÚ. CPM zastrešuje festival Nová dráma/New Drama, Noc divadiel, dramatické súťaže, aktivity multimediálneho priestoru Štúdio 12, ktoré sa vyprofilovalo ako centrum nového divadla a nových médií. Pod kompetenciu CPM spadá aj koordinovanie mesačníka kød – konkrétne ø divadle.

 

Centrum prezentácie a marketingu má nasledujúcu personálnu štruktúru:

  • vedúci centra,
  • PR manažér a marketing,
  • asistent,
  • produkčný, vodič.
  • Oddelenie prezentácie:
    • vedúci oddelenia,
    • dramaturg ŠTÚDIO 12, 
    • produkčný ŠTÚDIO 12,
    • teatrológ - šéfredaktor časopisu kød – konkrétne ø divadle,  
    • teatrológ - odborný redaktor časopisu kød – konkrétne ø divadle.

Vedúca Centra prezentácie a marketingu
PhDr. Diana Selecká
E-mail: diana.selecka@theatre.sk

A
A
A
.