Výberové konanie: Riaditeľ/riaditeľka Divadla ARÉNA
Vyhlásenie výberového konania
na obsadenie pracovnej pozície:
Riaditeľ/riaditeľka
Divadla ARÉNA
Bratislavský samosprávny kraj zastúpený Mgr. Jurajom Drobom, MBA, MA, predsedom, vyhlasuje výberové konanie na obsadenie pozície riaditeľa/riaditeľky príspevkovej organizácie Divadlo ARÉNA.
Kandidát na pozíciu riaditeľa Divadla ARÉNA sa výberového konania zúčastní spolu s osobou, ktorá by mala po jeho vymenovaní do funkcie riaditeľa Divadla ARÉNA zastupiteľstvom Bratislavského samosprávneho kraja zastávať funkciu umeleckého riaditeľa/riaditeľky (umelecký riaditeľ bude priamo zamestnancom Divadla ARÉNA, hierarchicky podriadený riaditeľovi Divadla ARÉNA, pričom uchádzač po jeho menovaní do funkcie riaditeľa/riaditeľky Divadla ARÉNA bude môcť predmetnú osobu prijať do pracovného pomeru na danú pozíciu).
Kandidát na pozíciu riaditeľa/riaditeľky Divadla ARÉNA sa do výberového konania prihlasuje zaslaním nasledovných dokladov:
-
profesijný životopis vrátane čestného vyhlásenia o pravdivosti uvádzaných údajov;
-
podpísaný súhlas so spracúvaním osobných údajov;
-
hodnoverný doklad preukazujúci ovládanie cudzieho jazyka na požadovanej úrovni; hodnoverný doklad možno nahradiť podpísaným čestným vyhlásením uchádzača;
-
kópie dokladov o dosiahnutom vzdelaní;
-
motivačný list na pozíciu Riaditeľ/ka (rozsah max. 2 normostrany);
-
kandidát/ka na pozíciu Riaditeľ/ka predloží aj výpis z registra trestov (nie starší ako tri mesiace);
-
potvrdenie o vyžadovanej riadiacej praxi aj s uvedením kontaktných údajov na predložené referencie;
-
Koncepcia riadenia Divadla ARÉNA na roky 2026 – 2031, strategický dokument, ktorý podrobne opisuje víziu, ciele a spôsob, akým bude divadlo vedené, rozvíjané a udržiavané v budúcnosti – z umeleckého, organizačného, ekonomického a spoločenského hľadiska. Koncepcia bude zahŕňať dve prepojené časti – manažérsku (riaditeľskú) a umeleckú (dramaturgickú), v nasledovnej štruktúre: ÚVOD: VÍZIA A POSLANIE DIVADLA / MANAŽÉRSKA ČASŤ / UMELECKÁ (DRAMATURGICKÁ) ČASŤ /ZÁVER A IMPLEMENTAČNÝ RÁMEC (Predmetnú štruktúru je potrebné dodržať a koncepciu vypracovať na jej základe.).
Súčasne musí kandidát na pozíciu riaditeľa/riaditeľky Divadla ARÉNA predložiť aj nasledovné podklady k osobe ním navrhovaného umeleckého riaditeľa/riaditeľky:
-
profesijný životopis vrátane čestného vyhlásenia o pravdivosti uvádzaných údajov;
-
podpísaný súhlas so spracúvaním osobných údajov;
-
hodnoverný doklad preukazujúci ovládanie cudzieho jazyka na požadovanej úrovni; hodnoverný doklad možno nahradiť podpísaným čestným vyhlásením osoby;
-
kópie dokladov o dosiahnutom vzdelaní;
-
motivačný list na pozíciu umeleckého riaditeľ/riaditeľky (rozsah max. 2 normostrany);
-
súpis umeleckých alebo odborných výstupov (minimálne 15)
-
potvrdenie o vyžadovanej riadiacej praxi aj s uvedením kontaktných údajov na predložené referencie,
-
v prípade, ak existujú, uviesť doterajšie spolupráce dvojice, dosiahnuté ciele, prípadne iné spoločné výsledky.
Harmonogram a priebeh výberového konania:
-
Vyhlásenie výberového konania a lehota na zaslanie podkladov od uchádzačov: 07. 08. 2025 – 07. 10. 2025
Požadované podklady definované vo vyhlásení výberového konania (výlučne len v papierovej forme) je potrebné doručiť do podateľne (na obálku neuvádzať svoje meno a napísať „Výberové konanie Divadlo ARÉNA – neotvárať“), Úradu Bratislavského samosprávneho kraja, Sabinovská 16, 820 05, Bratislava najneskôr do 7. 10. 2025 15.00 hod. V prípade nedoručenia všetkých požadovaných podkladov v stanovenej lehote nebude uchádzač zaradený do výberového konania.
-
1. kolo: Formálne posúdenie žiadostí: 8. 10. 2025 – 10. 10. 2025
-
2. kolo: Vypočutie uchádzačov výberovou komisiou: v závislosti od počtu uchádzačov v termíne od 20. do 24. októbra 2025
Všetky ďalšie potrebné informácie ako napr. očakávania od zriadenej organizácie z pohľadu zriaďovateľa; očakávania od úspešného uchádzača a požiadavky na pozíciu; opis krokov procesu výberového konania a ďalších požiadaviek procesného charakteru) a relevantné prílohy nájdete kliknutím na odkaz nižšie: