Vzdelávanie divadelných profesionálov v oblasti sociálnych médií
Divadelný ústav pripravuje v roku 2022 sériu workshopov pre profesionálov v oblasti divadla a tanca, ktoré budú zamerané na zdokonalenie zručností v oblasti vzdelávacích programov, sociálnych médií, plánovania, leadershipu a pod.
Prvým z nich je celodenný workshop zameraný na sociálne médiá, ktorý pomôže zorientovať sa v bohatom a štruktúrovanom svete sociálnych sietí a podporí zručnosti v ich komplexnom využívaní. Workshop je vhodný pre všetkých divadelných marketérov, ktorí využívajú online svet ako významnú súčasť marketingovej komunikácie v zriaďovaných i nezriaďovaných divadlách.
Aké zručnosti získate na workshope:
- zvolenie správnej online platformy,
- vytvorenie stratégie pri komunikácii,
- vytváranie a plánovanie obsahu,
- nastavenie timingu príspevkov,
- práca s followermi,
- komplexné využitie sociálnych sietí,
- obchodné ciele a reklamné kampane,
- aktuálne trendy a pod.
Termín: 24. február 2022
Miesto: Štúdio 12, Jakubovo nám 12, Bratislava
Registračný poplatok: 10 €/osoba (cena workshopu zahŕňa celodenný catering a obed s možnosťou neformálnej diskusie s lektormi)
Registračný poplatok uhrádzajte bankovým prevodom na číslo účtu: SK34 8180 0000 0070 0007 1011, variabilný symbol: 2022225001
Registrácia: NEZABUDNITE SA OFICIÁLNE REGISTROVAŤ. Mail s predmetom workshop sociálne médiá spolu s priloženým dokladom o zaplatení registračného poplatku zasielajte na adresu jakub.mudrak@theatre.sk. Ukončenie registrácie 17. 2. 2022.
Čo je potrebné si priniesť? Je dobré si priniesť svoj notebook.
Kurz prebieha v OP režime.
Denný harmonogram:
10.30 – 11.00 – registrácia účastníkov
11.00 – 13.30 – prvá časť workshopu
13.30 – 14.00 – obedná prestávka
14.00 – 17.00 – druhá časť workshopu
Lektori: Matúš Gajdoš, Jiří Lebiš
Matúš Gajdoš pracuje ako social media expert v ESET-e už viac ako desať rokov, online marketingu sa naplno venuje už od roku 2000, keď ho využil pri vlastnom komunitnom projekte. Neskôr pracoval v internetovom spravodajskom portáli Ringier na Slovensku a postupne v internetových bankách mBank a Zuno. Online je jednoducho celý jeho dospelý život. V ESET-e pomáha so sociálnymi médiami pobočkám a partnerom od Singapuru po Spojené štáty. V minulosti pracoval na kampaniach pre viac ako 70 značiek, ako napr. Orange, Kit Kat, L&M, Axe, Nikon, Billa, Daylong, RedBull, Kaltenecker a pod. Pravidelne školí zamestnancov ESET-u z celého sveta.
Jiří Lebiš sa sociálnym médiám venuje ako špecialista, manažér a stratég. Spolupracoval so známymi agentúrami Seesame, Elite Solutions, MUW, Effectivity/Effe, Paravan, podieľal sa na tvorbe online obsahu pre zákazníkov ako Billa, Kaufland, Dr. Oetker, Slovak Telekom či Poisťovňa Slovenskej sporiteľne – Vienna Insurance Group, J&T BANKA a množstvo ďalších vrátane webov rodiny Zoznam.sk. Pravidelne školí v oblasti sociálnych médií, a to už viac ako 5 rokov. Jeho „niche“ je svet politických kampaní v online priestore, ktorým sa venuje od roku 2009.
Kontaktná osoba: Jakub Mudrák, projektový manažér Centra výskumu a vzdelávania v divadle Divadelného ústavu: jakub.mudrak@theatre.sk, resp. t. č.: +421 908 358 846.